尋日中午同菲菲傾到呢個保險問題,
發覺自己都差不多 "一把年紀",
或者都係時候去考慮下呢個問題,
剛好小悠子又約我飲野wor,
真係心有靈犀喇....

吃飽飽睇左陣 "東方蜘蛛" 先出去,
雖則我都知我又係最準時戈個,
但係估唔到又早佢地10 分鐘je,
山埃唔知搞咩,
越黎越瘦,
仲日食5餐, 
o徒米飯呢~!!
不過估唔到上次撞到佢同番科大同學仔一齊之後,
冇幾耐又散左,
宜家專心搵錢咁話,
小悠就一個行政look 出現,
勁呀~~

因為第二日仲要番工,
11點左右都番屋企lu,,
尋日試左呢個starbucks ge gingerbread latte,
冇咩姜味,
不過都ok,
佢個聖誕look 杯套好有feel 呢,
我揀左我覺得最靚戈款....


仲有呀....
今朝好論盡,
難得可以同菲菲去紅街市食早餐,
居然搞到佢變左隻污糟豬,
比佢d 女粉絲見到佢實怪我je....

arrow
arrow
    全站熱搜

    譚小o 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()