每日我都數緊,
究竟要到幾多日,
Max 哥哥先會發現我呢個無名ge blog 呢~

尋晚,
佢又心情唔好,
話係因為參加婚宴ge 後遺症,
跟住好不負責任咁叫我走,
如果我真係走,
佢會覺得好過d ge,
我咪走lor~
佢知我唔係戈d 賴死唔走ge 人....
不過今日再問佢,
佢實話戈陣講ge 野唔算數,
但係有時候,
好多事,
都係由於呢d 說話而引起,
唔單單係佢對我,
我對佢都會....

我知道佢有好多野好執著,
偏偏我又係一個對好多野都好無所謂,
臨時更改行程 or 中間去做一d 小事,
對於我黎講就係平常不過ge 事,
但係Max 哥哥就次次都會好唔高興咁話 "做咩成日臨時加呢樣改呢個?!"
搞到氣氛好 "疆"~
或者,
對住佢,
我係要注意下ge~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    譚小o 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()