close

尋晚因為妹妹話冇飯開,,
就同我& Max食,
原先打算叫pizza番去食 (因為會平d),
但係佢地諗唔到食咩,
so 就等我放工先去,
唔知係因為傾得太開心得意忘形,
還是真係fit fit 講ge "破財擋災",
食飽飽行左陣梁非非先發覺佢唔見左個電話,
佢自己走番轉頭問,
我同k仔 睇左一陣都跟住番去搵佢,
但係又唔見佢wor,
好擔心呀....因為唔知佢去左邊,
又搵唔到人....><
好在後尾佢打黎,
我地再番去問,
點知比個無良經理老點去摷垃圾,
佢d 態度勁唔要得lor,
嬉皮笑臉咁,
真係知佢咁樣都唔會番轉頭呀,
最衰就係戈度仲冇cam 添....
結果....唯有算數lor~~
但係我真係良心不安,
因為係我提議堂食ge,
唔係咁就唔會發生呢d 不愉快事件,
到頭來反而要fit fit 安慰番我....

arrow
arrow
    全站熱搜

    譚小o 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()