早幾日,, 我向大陸見到呢個龍蝦仔,
即時懷念起常州ge 麻辣小龍蝦,
初初見佢咁細隻, 冇咩肉食咁,
但係原來食落咁惹味,
而且仲要係某d 月份先有得食....
真係好想飛去江蘇省食番一餐,
因為10 - 11月ge 龍蝦仔係好食ga.....> <

不過除龍蝦仔之外,
戈邊真係冇咩好食,
好有名ge 麻餅.... 我覺得一般啦....
平時食醫院d 飯菜,
又多油又咸, 搞到平時唔食飯ge 我為左整淡番d 味道都要食大半襾飯 =u="
仲有呀....戈度冇湯水飲架,
平時食飯戈間舖頭,
幾片瘦肉....加幾條紫菜....加大量ge 油咁滾d 水又話係湯....唉~!
所以戈一年我都做左我地3個同居密友ge 湯水大師....kaka

待續.....

..:Olivia_04 Oct 2006:..

arrow
arrow
    全站熱搜

    譚小o 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()