無聊時我都會不經意咁想當年, 
以前我成日諗, 
如果將呢d 野加加埋, 
分分鐘可以出番幾本書....哈 
記得04年向常州實習ge 時候, 
第一次體會到以前朱院長講戈d 咩幫老師打水呀....掃地拖地呀咁.... 
因為第一日番到去, 
老師就問我做咩咁遲 (正常上班時間係8點,, 我7點11左右番到!) 
原來向呢間醫院, 實習生 (尤其係門診).... 係要負責打掃的, 
於是第2日開始, 
我就開始7點半左右番去, 
因為一開始要去搵打水ge 地方, 
對於戈陣ge 我黎講, 
拎3 壺水真係好吃力的, 
梗係啦....成日驚漏水搞到要舉住個壺黎行, 
係見人放低黎拎都ok 先識咋, 
後尾....真係隨時拎4 壺水都 "尾溫ti" 啦.....^o^ 

..:Olivia_02 Oct 2006:..

arrow
arrow
    全站熱搜

    譚小o 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()